ANO pro CANOE aneb proč a jak jezdit dobře na kánoi. Škola jízdy na kánoi, jejíž autorem je Lubor Přikryl, vám ukáže základy i pokročilé techniky správné jízdy na kánoi. Přestože škola podrobně popisuje a vysvětluje techniku jízdy na slalomové kánoi, je užitečná a dobře použitelná i pro všechny rekreační kanoisty, kteří chtějí svou techniku zlepšit a jízdu na kánoi si maximálně užít.
V tomto článku najdete přehled jednotlivých kapitol HYDROškoly – jízda na kanoi.
[b]Prolog:[/b]
Jak (ne)být začátečníkem? – v první článku pro vás máme několik rad jak co nejlépe začít a co nejrychleji se zlepšovat nejen v jízdě na kánoi ale obecně na jakékoliv lodi. Jednoduchá a praktická doporučení vám pomohou katapultovat se v mžiku z hejna beznadějných věčných začátečníků mezi pokročilé adepty správného a efektivního pádlování.
Úvod:[/b]
obsah pro rychlou orientaci mezi jednotlivými kapitolami. Dále je zde důležitá část Co je nového, ve které se vždy dozvíte o všech změnách, úpravách a hlavně nově publikovaných kapitolách.
Úvodní kapitola také obsahuje krátké povídání o tom, pro koho je a také pro koho není HYDROškola určena.
Pokud ještě trochu tápete ve vodácké hantýrce, nalistujte malý Česko-český slovníček.
Naše řeky jsou plné vodáků a kanoe deblovka je pro většinu z nich tím nejpoužívanějším plavidlem. Tedy alespoň byla, dokud někteří nepřesedli do raftů, které se jim zdají bezpečnější, a do kajaků, protože si chtějí zajezdit na těžké vodě a na té lehčí si víc pohrát a užít.
Ale i pro ty, kteří mají větší ambice, než se plavit po letní řece rovně dolů, kdo si chtějí jezdit tam, kam opravdu chtějí, užít si v peřejích a válcích, s elegancí projíždět místa, kde se jiní koupou, existuje sice namáhavá, ale současně i zábavná cesta, jak toho všeho dosáhnout a to i na kanoi. A právě pro ty je tato HYDROškola.
Kapitola „Nebojme se kánoí“ bude obsahovat srovnání všech typů kanoí i s kajaky a rafty, ale před tím, než bude uveřejněna, je tady anketa „Na čem jezdíte na vodu a proč?„, ve které i vy máte možnost vyjádřit svůj názor na různé typy plavidel a hlasovat pro svou neoblíbenější loď. Tudy k anketě.
[b]První lekce:[/b] Přímý záběr
Základní předpoklad pro jakoukoliv jízdu je umět správně zabrat dopředu…
Couvání … ale občas je potřeba taky trochu zacouvat!
První lekce HYDROškoly „Přímý záběr“ vyšla v HYDROmagazínu 2/10
[b]Druhá lekce:[/b] Zatáčení a řízení
Začneme dvěma pravidly, jistě známými i méně pokročilým vodákům:
• Vložení nějak natočeného pádla do vody neznamená, že se otočí loď. Voda se musí vůči pádlu pohybovat, to zajistíme buď jízdou lodi, nebo pohybem pádla.
• I když se otočí loď, neznamená to, že ji řídíme – proud ji snese natočenou do stejného místa jako nenatočenou. Loď se musí vůči vodě pohybovat, aby byla ovladatelná.
To jsou pravidla základní a jednoduchá, ale můžeme na ně navázat složitějšími aspekty kanoistické techniky. Z prvního z těchto pravidel plyne rozdělení záběrů do dvou kategorií – na aktivní a pasivní záběry. Druhé pravidlo pak dělí záběry do skupin podle toho, jestli loď pohánějí, jsou neutrální, a nebo ji dokonce brzdí … číst dál
Druhá lekce HYDROškoly „Zatáčíme“ vyšla v HYDROmagazínu 3/10
[b]Třetí lekce: [/b]Rovnováha aneb náklony a stabilita
Nejjednodušším kritériem úspěšné jízdy na divoké vodě je bezesporu projetí vodáckého terénu bez převrácení. Umí to posoudit i letní dav obklopující šlajsny, který nemá ani ponětí, co všechno se dá na vodě zvládnout. Přes rapidní nárůst těch, kteří zvládají eskymácký obrat, nebudeme toto kritérium dobré jízdy podceňovat a zkusíme si vysvětlit jak zůstat za každé situace v té méně stabilní poloze, tedy s hlavou nad vodou.
O rovnováze pojednáme trochu do hloubky teoreticky, protože je potřeba pochopit, jak to celé funguje. Pak ale přidáme praktické návody, které velmi urychlí tuto cestu ke správným náklonům.
Převrácení lodi ale nesmí způsobit šok, odradit děti a začátečníky od dalšího ježdění, proto se budeme zabývat i tím, co by po převržení mělo následovat.
V této kapitole se dozvíte:
• Jak vyvolat náklon ale také jak, kdy a k čemu jej používat a jak jej natrénovat
• Vše, co potřebujete vědět o stabilitě
• a v neposlední řadě i to jaké jsou možnosti při převrácení lodi.
Třetí lekce HYDROškoly „Náklony a stabilita“ vyšla v HYDROmagazínu 4/10
[b]Čtvrtá lekce:[/b] připravuje se…
Tip: Diskutujte o HYDROškole kanoistiky s jejím autorem v HYDROfóru.
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Jako nadšený kanoista-amatér, který nemá za zadkem trpělivého trenéra udělujícího rady „co to tam proboha ty v..e provádíš!“, jsem přesně tento typ informací obsažených v HYDROškole potřeboval.
Kvanta „nudné“ teorie, která však podrobně vysvětluje nejen CO a JAK, ale hlavně !PROČ! se to dělá tak a tak, upozorňuje na chyby…
Možná to někoho odradí, protože je to dlouhý a člověk se v tom za chvíli ztratí. Však to taky není čtení na jeden večer. Spíš na týdny až měsíce proložené nutnou praxí.
Nejdřív jsem měl spoustu otázek, ale když jsem si v poslední době publikovaný text znovu pomalu přečetl, mnohé se mi vyjasnilo a na další se budu postupně vyptávat.
Už se těším na aplikaci teorie do praxe :-))
Citace z textu:
„… zadáky bez háčka, kteří přehazují pádlo přes trup metr široké nafukovačky bych zařadil do vodáckého folklóru.“
Proč tak jezdím(jezdil) a k čemu to je dobrý.
1. sehnat kvalitního háčka na WW je problém
2. jezdit WW na pevný kanoi je problém (technika, vhodná loď,…)
3. nafukovačka je lehce dostupná
A řešení je nasnadě. Jelikož je vzducholoď mrcha točivá, dalo to dřinu. Ale zárověň díky této nepříjemné vlastnosti jsem se postupně naučil vhodně načasovat a jemně umístit záběr tak, že nafukovačka jezdí i při intenzivním pádlování rovně, resp. mi v peřejích příliš neuskakuje špička. Moje oblíbený pádlování přes ruku je taky dílem vzducholodě. Výsledkem jsou ty sjetý Čerťáky.
Singlování na nafukovačce je taková z nouze cnost, ale hodně se při tom člověk naučí a navíc loď odpustí spoustu začátečnických chyb
Nejnovější články
Rocks & Water: Tacos a vodopády
Pozvánka na Rio Botičo 2024
Pozvánka na splutí Rokytky
Zajímavé vybavení
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Kalendář akcí
Rokytka
Rio Botičo
Seakajaková jízda Praha – Mělník
Mikulášská Orlice
Vánoční Sázava
Vodácký bazar
Detská plávacia vesta PALM
Kajak Necky Jive 8:10 a kajak Železný
PALAVA
Werner Sho-gun Bent 203 R45