Jistě nikomu neuniklo, že slalomový kanál v Praze Troji prošel během měsíce října částečnou rekonstrukcí. K čemu všemu říjnová odstávka posloužila? Co vše se změnilo a do budoucna se měnit bude? Bude Tlama skutečně úplně novým playspotem? Na tohle všechno jsme se vyptali hlavního propagátora, organizátora a stavitele Tomáše „Slundy“ Pospíšila. Pojďte se tedy podívat jak situaci v Troji popsal.
Na trojském kanále se plánuje rekonstrukce dna a nahrazení pneumatik plastovými kostkami. USK Praha, v čele s Jirkou Rohanem, Vojtou Barešem a Pavlem Přindišem, se všemožně snaží neustále vylepšovat a zvelebovat trojský slalomový kanál. Letos zainvestovali do dvou přestaveb v korytě kanálu, a sice do dna pod „vlnkou“ a v nátoku do Tlamy. Celé toto úsilí má dvě obrovské výhody. Zlepší bezpečnost provozu a umožní snadnou změnu dispozice překážek a tedy i tvar proudnice. CNAWR nabídl spoluúčast při rekonstrukci, a tak vznikla spolupráce mezi oběma subjekty. USK zažádalo o dotaci na rekonstrukci dna pro rok 2012, přičemž CNAWR si vzal na starost úsek pod Tlamou. Cílem CNAWRu je vymyslet v daných podmínkách takové řešení, které by vedlo k rodeovému playspotu světové úrovně a přitom nabídlo vynikající tréninkové prostředí pro slalomáře. Dosavadní stav totiž nevyhovoval téměř nikomu.
Za CNAWR kopou především 4 rytíři: Miloš Trnka, Martin Kučera, Ondřej Křivánek a moje maličkost.
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Více informací o projektu nové tlamy se dočtete na CNAWRu: http://cnawr.cz/1117-projekt-trojska-tlama-sbirka.html
Ahoj,
jen doplním, že Tomáš a Miloš se snaží iniciovat změnu překážek ještě letos.
Dáme vědět pokud se podaří domluvit termín.
Ve čtvrtek 15. prosince jsme opět hnuli s plastovými překážkami. Vlnka je teď zas o něco lepší, Tlama téměř není. Další pokus v ledové vodě učiníme asi až začátkem ledna. … Chce to holt čas, než najdeme ideální pozici. 😉
Kdy už nahodíte ten web http://www.trojskatlama.cz ?
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Nejnovější články
Kdo chce vodáka bít, tak ať mu chuť zajde
Vánoční výprodej na Jílovišti
Vyšel vodácký časopis Pádler 4/2024. Pojď se podívat, co všechno přináší.
Zajímavé vybavení
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Kalendář akcí
Mikulášská Orlice
Vánoční Sázava
Štědrodenní Ohře
Vánoční jízda – poslední jízda po Lužnici
Štěpánský sjezd Desné
Vodácký bazar
Exo Zion Slalom L
Perception carolina 12xs
ZET Cross
kánoe Yukon