[b]16. – 18. září[/b] se koná ČPV Pyranha Cup Hamerák, už 51. splutí Hamerského potoka v úseku Malý Ratmírov – Jindřiš. Horní úsek Ratmírov – Dvoreček je peřejnatý a vyžaduje dobrou znalost jízdy na úzké, rychlé, divoké a nepřehledné řece. Mládež startuje na Dvorečku pod tímto obtížným úsekem. Obtížnost úseku je WW I–III.
[b]Pátek 16. 9. 2011[/b]
[b]Sobota 17. 9. 2011 [/b]
8:30 – 17:00 Puštění vody
8:30 – 11:30 Přihlašování, placení a příprava na start
9:30 Výklad trati
10:30 Start první lodi na rybníku v kempu Malý Ratmírov, startovní interval 30 s
13:30 Start poslední lodi a uzavření závodu
14:00 Start soutěže mládeže ve Dvorečku
15:30 Předpokládaný dojezd poslední lodě dospělých do Jindřiše
16:00 Ukončení občerstvení v Jindřiši
18:30 Tombola, termín vyhlášení výsledků oznámíme nejpozději při výkladu tratě.
[b]Neděle 18. 9. 2011 [/b]
Předpokládané vyhlášení výsledků v 8:30 hod
[b]Přihlášky: [/b]v místě startu dle rozpisu pro sobotu. Přihlášku si můžete stáhnout zde.
[b]Splutí:[/b] 80 Kč za osobu pro oba dny mimo soutěž splatné u odbočení do kempu anebo u prezentace v kempu hrázi v okamžiku prvního příchodu.
[b]Vysvětlení poplatků:[/b]
Vybírané peníze nejsou platbou za vodu, ale za službu, bez které by se voda v korytě prostě neocitla. Pořadatel musel k tomu, aby se voda do koryta potoka mohla pustit, udělat tyto práce:
1) projednat akci se státními orgány, projednat puštění vody s majitelem rybníků
2) projít koryto potoka a zjistit rozsah poškození jarním táním, následně koryto vyčistit, vyndat napadané stromy, případně zajistit jejich vytažení
3) zajistit pronájem pozemků, přes které se do vody nastupuje a z vody vystupuje
4) zajistit po oba dva dny pořadatelskou službu
6) pronajmout nařízené dopravní značení
7) zajistit úklid po akci
Vzhledem k tomu, že se objevují stále názory, že za vodu se nemusí platit, tak upozorňuji, že v tomto případě platíte službu, bez které byste se na tento kousek potoka prostě nedostali.
Každý závodník musí mít po celou dobu jízdy v závodě na sobě plovací vestu a helmu na hlavě, jinak bude diskvalifikován. Závodu se mohou účastnit závodníci od 15 let. Za mladistvé zodpovídá vysílající složka. Každý závodník jede na vlastní nebezpečí.
[b]Doprava zajišťovaná pořadatelem mHd [/b]
(místní Hamerská doprava):
Pořadatel zajistí svými autobusy dopravu z Jindřiše a Dvorečku do Ratmírova a Dvorečku po oba dva dny dle jízdního řádu. Jízdní řád bude uveřejněn na internetu začátkem září.
Podle dohody pojede i několikrát denně speciální vodácký vlak, který zastaví v Jindřiši na označeném místě u vody a odveze Vás do zastávky Malý Ratmírov.
Lodě si navážete vlastním vázáním, ve vlaku je budete dávat volně do uhláků. Doprava pojede tak dlouho, dokud poteče voda, takže všichni budete moci nechat auta nahoře v kempu a s sebou brát jen permanentku a vázání.
Rádi bychom Vám nabídli lepší variantu než pendl s auty.
SVÁ AUTA NECHTE NAHOŘE V KEMPU!!!
►Ratmírov – Jindřiš: Malý Ratmírov – Vlčice – Mutyněves – Jarošov nad Nežárkou – Jindřichův Hradec – Jindřiš
►Jindřiš – Ratmírov: z obce nahoru, na křižovatce vlevo na Blažejov a Ratmírov
►Ratmírov – Dvoreček: Ratmírov – Vlčice – Mutyněves – Dvoreček
►Dvoreček – Jindřiš: Blažejov – Hospříz – Jindřichův Hradec – Jindřiš
[b]Změny užívání komunikací:[/b]
►Výjezd z kempu: odbočení povoleno na hráz rybníka, nikoliv na Blažejov.
►Hráz rybníka: od železničního přejezdu snížená rychlost na 30 km/h až za hráz, z druhé strany totéž od začátku hráze až po přejezd. Od železničního přejezdu je až po vjezd do kempu kempu možné zastavit na složení lodí max. 15 minut s tím, že posledních 30 m je vyhrazeno pro autobusy. Od vjezdu až do konce hráze je zákaz zastavení. V protisměru je zákaz zastavení až po železniční přejezd. Pořadatel vyhradí místo pro zastavení 2 autobusů s vlekem před vjezdem do kempu.
►Dvoreček: Příjezd ze strany od Mutyněvse , parkovaní os. aut je povoleno před mostem vpravo, za mostem vpravo směrem na Blažejov je zastávka mHd, od zastávky mHd po lihovar je povoleno parkování autobusů. Výstup z vody je povolen pouze za mostem vlevo, tak jako vloni. Od Blažejova po křižovatku na Oldřiš je snížena rychlost na 30 km/h a zároveň zákaz zastavení.
►Vjezd ke 4. kaskádě: bude zakázán. Je absolutně zakázáno parkování mimo silnici ve Dvorečku. Pokud někdo zaparkuje mimo povolená místa, bude mu odtaženo.
►Jindřiš: vjezd do obce bude umožněn pro všechny účastníky akce Hamerský potok pouze od Jindřichova Hradce. Od Blažejova bude platit zákaz vjezdu pro vodáky. Výjezd z obce bude směrem na Blažejov.Na pravém břehu v prostoru cíle bude vyhrazeno místo pro mHd.
[b]Občerstvení: [/b]
Pro účastníky soutěže v sobotu v prostoru cíle v Jindřiši. Bude vydáno proti vrácení startovního čísla. Při ztrátě čísla účtujeme 100 Kč. Pozor – občerstvení mládeže je v jiném stánku.
Celé propozice si můžete stáhnout na www.hthsystem.cz/hamerak/.
Naprosto s tím placením souhlasím, přijde mi to ještě málo. Když jdou lidi do kina, tak za to klidně nechají 150 na fleku a je jim to fuk. Nechci tady vyvolávat zase žádný šílený diskuze, jen potvrdit tento fakt. A doprava je super, pendly jsou otrava. Uvidíme se na místě!
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Když se ti nelíbí výše stratovnýho, nemusíš se obtěžovat jezdit vůbec. Na co prachy jdou, máš v článku. Jsou lidi který si to stihnou za sobotu včetně soutěžní jízdy dát 3x – právě díky funkční MHD a mam pocit, že některý to stihli i 4x. A kdo tě za ty prachy 3x-4x převeze i s lodí? Dneska dáš skoro stejný prachy za přestupní + bagážovej lístek v pražský mhd (pokud se dostaneš s kajakem do metra). Takže si to prudění vraz do libovolného tělesného otvoru.
Taky si myslím, že výše startovného je docela rozumně odůvodněna a navíc mi 80 Kč přijde jako docela směšná částka kvůli které se snad není nutné jakkoliv dohadovat… Dej si o tři pivka míň a más v pohodě na startovný!
Jestli tohle je pražský businnes, tak za pět let je hlavní město Valmez. Hurá. PS: Startovné neřešit s chorýma lidma.
Jestli se na akci něco vydělá, to se teprve uvidí. A cokoli pořadatel vydělá, protože na akci jezdí každý rok více lidí, řekl bych, ať je mu přáno ! . )
startovne! Usporadejte neco vy, kecalove, tzn. ze misto vozeni si zadku na vode, cely den slintejte, jak se vozi ten druhy, reste problemy a pak se chlubte, ze jste jim to doprali zdarma. Rada zaplatim startovne – navic je v tom i obcerstveni a tombola!!! A kdybyste si rekli na startovne 100, dam to taky. Dekuji moc za to, ze se najdou taci, co objetuji svuj cas proto, abych si ja mohla vozit zadek v kajaku. A to klidne i 6x za den, takze jestli to ten zavodnik zvlada 1x, smula no.
Johu, zamysli se. Zkus se někoho ze svých známých zeptat, lak nákladné je uspořádání sportovní akce, při které je nutno zajistit uzávěru komunikací, úklid, dopravu, atd., atd.. Ve startovném máš mimo jiné občerstvení. Dej si ho někde u kiosku. Poté napiš,kolik jsi zaplatil. Chápu,že Ti pražáci asi hodně ublížili. Je mi to líto. Ale Hamerák pořádají dobře (vzpomeň na loňské půllitry) a pro všechny. Tak sem, mezi vodáky, takovéto kecy netahej. Než něco napíšeš, zamysli se. Možná si poté ušetříš grafické výlevy. Pokud je Ti, milý závodníku, startovné vysoké, nejezdi. Přijeď si splout po závodě a v neděli. Závodníci Ti to rádi zaplatí. A pokud by ani toto nestačilo, můžeš mne na Hameráku najít. Koupím Ti pívo a polévku, abys nestrádal.
Kdyby chtěli víc, dám víc! Kdyby z toho měli Bohemáci zisk, tak jim ho přeju. Ať si klidně každej rok můžou koupit novou loď do oddílu. Za tu dřinu by si to zasloužili. Leč, zisk z toho nemaj pokud se nepletu. Myslim, že loni snad tu byl i nějakej hodně hrubej rozpočet nebo něco v tom smyslu, co celkem jasně ukazovalo, že bez sponzorů by nebylo startovný vůbec, protože by ani nebyl Hamerák – vůbec!
Jsem rád, že je zde spousta pozorných čtenářů.
Já jsem nenapadl částku 80kč za startovné (ty si rád zaplatím za to co pro mne a ostatní pořadatel dělá). Já mám na mysli to, že si tam někdo přijede jen tak hoblovat 3-4x za den kopec, plete se tam závodníkům, pro které je akce hlavně určená (aspoň doufám), a platí stejně. Na takových by měla Bohemka určitě vydělat!
Dostává-li pořadatel dotaci na organizaci ČPV, tak by se ta dotace (i když zdaleka nepokrývá náklady) mohla promítnout do ceny startovného, třeba závodníci 80kč/víkend, ostatní 80kč/den, 120kč/víkend.
Ahoj. Jen k těm poplatkům. Současný hrubý odhad rozpočtu se pohybuje na částce 180 000. Z toho výběr za pemanentky, splutí a startovné se pohybuje kolem 90 -100.000. Zbytek je pokryt sponzory. Snažíme se, aby ta akce byla rozumně přístupná pro každého, a tak při stoupajících nákladech na uspořádání zvedáme vždy jen část poplatků. Letos jsme zvedli startovné, které zárověň platí jako splutí po oba dva dny, tedy ta suma je 40 Kč za den. Příští rok, pokud budeme muset pokrýt větší částku z výběru peněz, tak opět rozlišíme splutí a startovně se splutím. Mimochodem, rekord v sobotu byl u kluka, co dal kaskády v sobotu 7 x. I tak se najdou ale lidi, kteří se snaží utéct bez zaplacení.
Ešus
… ale pořadatele, proč to takhle nastavil.
Ale kdybych se v tom chtěl šťourat, na volným slutí právě pořadatel narejžuje, aby mohlo být startovné tak nízké, protože co potřebuje splouvač?
Vodu, prořezaný koryto.
A co potřebuje závodník?
Vodu, prořezaný koryto, stavěče branek, rozhodčí, zapisovače, startéry,.. a taky nějakej ten HárdWér, kde se dozvíš jaký branky jsi nedal, ačkoliv v reálu jsi to trefil parádně :-)))
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Výši startovného chápu pokud je tam člověk na celý víkend, ale nechápu proč, když tam přijedu v sobotu jen na závod, mám platit stejně jako ten kdo se tam vozí jen tak celý víkend. Proč závodník svým startovným dotuje nedělní volné splutí někoho jiného? Závody jsou přece tím prioritním důvodem pořádání akce (získávání dotací atp.)
Trochu z toho zavání „pražský“ business …
Na splutí neseženeš tolik sponzorů. Ty se lépe seženou na ČPV. To, že z navíc sehnaných peněz dotujeme všechno, tedy i závody a splutí, je proto, že oboje ceny chceme držet v podstatě na „lidové“ úrovni. Startovné platí samozřejmě i jako splutí. I tak podle mne poplatky za splutí Hameráku vycházejí na 80 Kč za možnost jezdit oba dva dny na slušné vodě, což je dost slušné. A rejžování na poplatcích? Kdybychom do toho nedávali sponzorské peníze, tak stejná akce vyjde na cca 150 Kč. A to už by si dost lidí rozmyslelo, jestli přijet nebo ne. Takže asi tolik k rejžování. Holt je to vždycky tak trošku kompromis, a sponzoři samozřejmě z části hledí i na ten počet lidí, který se celé akce nakonec účastní.
Ešus
Nejnovější články
Kdo chce vodáka bít, tak ať mu chuť zajde
Vánoční výprodej na Jílovišti
Vyšel vodácký časopis Pádler 4/2024. Pojď se podívat, co všechno přináší.
Zajímavé vybavení
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Kalendář akcí
Mikulášská Orlice
Vánoční Sázava
Štědrodenní Ohře
Vánoční jízda – poslední jízda po Lužnici
Štěpánský sjezd Desné
Vodácký bazar
Exo Zion Slalom L
Perception carolina 12xs
ZET Cross
kánoe Yukon