Články

Slalom a sjezd
Heger a Kneblová mistry Evropy, čeští slalomáři z Krakova odváží i další cenné kovy

Sobota 3. 10. byla prvním finálovým dnem na ME juniorů a závodníků do 23 let v polském Krakově. O medaile bojovali juniorští a U23 kanoisté a juniorské a U23 kajakářky.

Do středy 7. 10. probíhá předprodej nové knihy vodáckých povídek za výhodnou cenu. Kniha navazující na tituly Drž hubu a pádluj, Trosečníci řek, Říční polobozi a Vodácké duše je nazvaná Vlnožrouti a vydána bude 8. 10. Zatím se toho neví příliš, ale kromě tradičních vodáckých povídek se mohou čtenáři Vlnožroutů těšit i na vodáckou poezii. Zase jeden titul, který nesmí chybět ve správné vodácké knihovně!

Včera nám od pořadatelů Vavřineckého potoka dorazila zpráva o zrušení, která není v současných podmínkách tak šokující jako v loňském roce, kdy byl Vavřinecký potok zrušený zcela náhle. Doufejme, že v příštím roce už se na Vavřinec zase všichni podíváme.

Český výrobce pádel TNP – firma Laminex už má katalog produktů na rok 2021. Jedná se opět o graficky hodně povedený kousek a stáhnout v pdf si jej můžete na jejich webu.

V pátek 9. a v sobotu 10. října se uskuteční tradiční podzimní bazar v brněnském VODÁK sportu. Více informací hledejte na plakátku.

Paddleboarding
ROZHOVOR: Honza „Rotťák“ Rott – Brzy jsem objevil, že tekoucí a divoká voda mě bude bavit víc než klidná

V zimě jsme byli s Rotťákem v Chile a já jsem už věděl, že spolu budeme dělat rozhovor do letního Pádlera. Naplánovali jsme si, jak se v klidu sejdeme u piva, a čím víc toho vypijeme, tím vtipnější bude naše povídání. Nakonec jsme se potkali „jenom“ před novou prodejnou Paddleboardshopu u loděnice Kotvy Braník a dali si každej jednu malinovku… Rozhovor ale vznikl, vtipnej byl a tady ho máte.

Recenze vodáckého vybavení
RECENZE: Bambusové funkční oblečení Pichincha

Počátkem léta jsem k otestování obdržela sadu funkčního bambusového oblečení od české značky Pichincha. S bambusovým oblečením (spodní prádlo) jsem se již v minulosti setkala a moje zkušenost nebyla pozitivní, takže jsem balíček zvědavě vyhlížela a zároveň měla trochu obavy.

Přes veškerou snahu uspořádat letošní akci na Hamerském potoce v termínu 3.-4.10.2020 musím oznámit zrušení akce v celém rozsahu po dohodě i s pořadateli mládežnické části závodu, protože jako pořadatelé nemůžeme zaručit splnění podmínek pro pořádání venkovních akcí dle nařízení ministerstva zdravotnictví Č. j.: MZDR 20588/2020-17/MIN/KAN. Jako pořadatelé nejsme schopni zajistit, že se na námi pořádané akci nepotká v průběhu akce více jak 50 lidí na jednom místě a v jednom čase, zejména na startu závodu mládeže a výstupu z horního úseku ve Dvorečku anebo v cíli v Jindřiši. Podle tohoto nařízení bychom byli povinni na těchto místech vytvořit místa k sezení s dvoumetrovou vzdáleností. Věřím, že se příští rok povede tato akce uskutečnit k vaší i naší spokojenosti. Držte se!   Za OVT TJ Bohemians a VK Slavia Hradec Králové, Pavel „Ešus“ Šálek a Petr Dittrich

Rafting
Rohozec Cup 2020 – Český pohár v raftingu ve slalomu a sprintu R4 pohledem závodníka

Sobota, půl šesté ráno. Nechce se mi z postele, ale vzpomenu si na Léňu, která už je asi na cestě a trochu zrychlím tempo. Lehce po půl sedmé už jsme obě v Troji, balíme a vyrážíme. Cestou ještě nabíráme Jindru a hurá do Budějovic. Však tam by chtěl žít každý!…

Pádler TV
Splutí Opavy s přespáním a s bramboráky na ohni

Vyplul jsem až odpoledne z Háje ve Slezsku, k večeru jsem našel super flek na přespání. Rozdělal jsem si oheň a udělal těsto na bramboráky. Vždycky si vymyslím nějakou činnost, abych se pak u ohně nenudil. Ráno jsem se konečně vyškrábal k „poli“ divizen, které míjím už delší dobu. Nádhera a ještě jsem tam objevil plody záhadné rostliny štětince laločnatého. Moje další videa najdete na YouTube kanálu Paddling Tramp.